درباره نماپت

نماپت

نماپت اولین آگهی نامه آنلاین تخصصی حیوانات خانگی و آکواریوم است که با هدف فراهم نمودن بستری کاملا امن و حرفه ای در این زمینه شروع به فعالیت نموده است تا نیازهای کابران و فعالان حوزه پت، حیوانات خانگی و آکواریوم را برآورده سازد.
در نماپت دسته بندی های مختلفی پیش بینی شده است تا بتواند جوابگوی نیازهای کاربران باشد.
شما می توانید در سایت نماپت اقدام به ثبت یا مشاهده آگهی های خدمات مربوط به حیوانات خانگی و آکواریوم، استخدام، کاریابی و دعوت به همکاری از افراد متخصص و علاقمند، خرید و فروش غذا، لوازم حیوانات خانگی و آکواریوم، آگهی های حیوانات خانگی و آکواریوم، موارد مربوط به املاک و مستغلات مرتبط با مشاغل حیوانات خانگی و آکواریوم و همچنین تجهیزات تخصصی دامپزشکی حیوانات خانگی و آکواریوم نمایید.

خدمات مربوط به حیوانات خانگی و آکواریوم:


این دسته بندی برای نمایش خدماتی مانند مربی و رفتار شناس سگ و حیوانات خانگی، طراحی و ساخت آکواریوم، سرویس آکواریوم، گرومینگ، آرایش و شستشوی حیوانات خانگی، سرویس حمل و نقل ویژه حیوانات خانگی، ارائه خدمات دامپزشکی و درمانی، ویزیت در منزل، فوریت های پزشکی و امداد حیوانات آسیب دیده، آمبولانس حیوانات خانگی، درمان حیوانات حمایتی، زنده گیری، تعمیر کار متخصص تجهیزات بیمارستانی دامپزشکی مانند تعمیر کار دستگاه رادیولوژی و سونوگرافی حیوانات خانگی، دریافت ویزای حیوانات خانگی، صدور برگ سلامت جهت مسافرت حیوانات خانگی، کاشت میکروچیپ، شناسنامه بهداشتی، صدور مجوز ورود و خروج حیوانات خانگی و سایر موارد می باشد.

مراکز مرتبط با حیوانات خانگی و آکواریوم:


برای معرفی مجموعه خود مانند پت شاپ، بیمارستان دامپزشکی، کلینیک دامپزشکی، آزمایشگاه تخصصی حیوانات خانگی، پناهگاه حیوانات خانگی، پانسیون و نگهداری پرندگان زینتی، آرایشگاه حیوانات خانگی، پانسیون حیوانات خانگی، نگهداری روزانه و ساعتی حیوانات خانگی، فروشگاه غذا و لوازم حیوانات خانگی و آکواریوم، عمده فروشی لوازم آکواریوم، عمده فروشی غذا و لوازم حیوانات خانگی و مراکز تکثیر و پرورش ماهیان زینتی و آکواریومی و ... در این قسمت با درج آگهی می توانید مشخصات، خدمات و اطلاعات تماس کسب و کار خود را ثبت نمایید.

استخدام، کاریابی و دعوت  از افراد متخصص و علاقمند:


اگر به دنبال نیروی کار برای پت شاپ، کلینیک دامپزشکی، آزمایشگاه حیوانات خانگی، آرایشگاه حیوانات خانگی، کارشناس جهت کار در بیمارستان دامپزشکی، متخصص رادیولوژی و سونوگرافی حیوانات خانگی، جراح دامپزشک و ارتوپد حیوانات خانگی، نصاب آکواریوم، سرویسکار آکواریوم، مربی و رفتارشناس سگ و حیوانات خانگی و ... هستید با ثبت آگهی در این دسته بندی می توانید از بین افراد متخصص نیروی کار مناسب خود را پیدا کنید.
همچنین اگر جویای کار و یا آماده به کار به عنوان دامپزشک، جراح، گرومر و آرایشگر حیوانات خانگی، فروشنده پت شاپ، مربی و رفتار شناس سگ و حیوانات خانگی و جراح دامپزشک و ... هستید کار مناسب خود را در نماپت بیاید. با ورود به این دسته بندی امکان دیدن آگهی های استخدامی و یا درج آکهی نیروی آماده به کار برای شما وجود دارد.

خرید و فروش غذا، لوازم حیوانات خانگی و آکواریوم:


این قسمت از سایت نماپت جهت ثبت و نمایش آگهی های مربوط به فروش غذا و لوازم نو یا دست دوم حیوانات خانگی، لوازم و تجهیزات آکواریوم آب شیرین و آب شور، پرنده فروشی، غذای حیوانات خانگی، لوازم حیوانات خانگی، اسباب بازی سگ و گربه، اسباب بازی و قفس پرندگان، پمپ هوای آکواریوم، شیشه آکواریوم، تولید کنندگان غذا و لوازم حیوانات خانگی، غذا و لوازم ماهیان زینتی و آکواریومی، تولیدکنندگان و تامین کنندگان تجهیزات بیمارستانی دامپزشکی، فروش تجهیزات کلینیک دامپزشکی و ...  تعبیه شده است.
همچنین اگر قصد خرید غذای خشک سگ و گربه، انواع کنسرو سگ، پوچ گربه، لوازم آرایشی بهداشتی حیوانات خانگی مانند برس، مسواک و خمیردندان سگ و گربه، شامپو حیوانات خانگی، غذای جوندگان، غذای پرندگان، انواع غذای ماهی و داروهای آکواریومی، باکس حمل حیوانات خانگی، بخاری و هیتر آکواریوم، تجهیزات فیلتراسیون آکواریوم و ... را دارید در این قسمت می توانید آگهی های فروش را مشاهده نمایید و یا آگهی درخواست خرید ثبت نمایید.

آگهی های حیوانات خانگی و آکواریوم:


آگهی های مربوط به سرپرستی و واگذاری حیوانات خانگی، حیوانات گمشده و یا پیدا شده، خرید و یا فروش حیوانات مجاز، تکثیر و فروش ماهیان زینتی آکواریومی و ... در این دسته بندی قرار دارند و می توانید بر اساس نیاز خود اقدام به درج آگهی و یا دیدن آگهی های ثبت شده نمایید.

موارد مربوط به املاک و مستغلات مرتبط با مشاغل حیوانات خانگی و آکواریوم:


اگر به دنبال رهن و اجاره و یا خرید و فروش ملک جهت تاسیس پت شاپ، فروشگاه غذا و لوازم حیوانات خانگی، فروشگاه آکواریوم، بیمارستان دامپزشکی، کلینیک دامپزشکی، آزمایشگاه تخصصی حیوانات خانگی، پانسیون و مهد حیوانات خانگی، سالن تکثیر و پرورش ماهیان زینتی و آکواریومی، مرکز پرورش و تکثیر گیاهان آکواریومی، آرایشگاه حیوانات خانگی و ... هستید، آگهی خود را در این دسته بندی ثبت نمایید و یا ملک مورد نظر خود را در آگهی های این دسته بندی بیاید.

تولید کنندگان و عمده فروشی های لوازم حیوانات خانگی و آکواریوم، غذای حیوانات خانگی و ماهیان زینتی می توانند از این بستر برای ارتباط با فروشندگان غذا و لوازم حیوانات خانگی، پت شاپ ها، دامپزشکی ها، بیمارستان های حیوانات خانگی، کلینیک ها، فروشگاه های آکواریوم، پرنده فروشی ها، سازندگان آکواریوم، پرورش دهندگان پرندگان زینتی، مراکز پخش غذا و لوازم حیوانات خانگی و آکواریوم و .... اقدام نمایند.
نماپت ویترین لوازم نو و دست دوم و همچنین غذا و لوازم حیوانت خانگی ، آکواریوم، خدمات و مشاغل مرتبط با این حیوانات خانگی و آکواریوم است و امیدوار و مصمم است بازاری تخصصی، سالم و مورد اطمینان را برای دوستداران و فعالان در زمینه حیوانات خانگی و آکواریوم اعم از مصرف کنندگان، تولیدکنندگان و وارد کنندگان ایجاد نماید.